loading...
98ax | مرجع عکس و والپیپر
ادمین بازدید : 665 10 سال پیش نظرات (0)

جومونگ در مراسم جشن نوروز و مهمان ایرانی ها

موسیقی ایرانیان – خانه هنر (سینما و تلویزیون) ایرنا نوشت:  
جشن بزرگ نوروز در چهارمین روز از بهار به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در یکی از تالارهای سئول پایتخت این کشور برگزار شد.

در این جشن که ایرانیان مقیم شهرهای سئول، دایگو، بوسان، دیجون و دیگر شهرهای کره جنوبی حضور داشتند یک میهمان ویژه داشت.

سونگ ایل گوگ هنرپیشه معروف کره ای که نقش آفرینی وی در سریال جومونگ موجب شهرتش در میان ایرانیان شده است در این مراسم حاضر شد و مورد استقبال قرار گرفت .

حضور بدون اعلام قبلی جومونگ در جشن نوروز ایرانیان حضار ایرانی و کره ای جشن را شگفت زده کرد.

جومونگ به زبان فارسی آغاز سال نو را تبریک گفت و از اینکه توانسته پلی برای ارتباطات و تعامالات فرهنگی دو ملت ایران و کره باشد ، ابراز خوشحالی و شادمانی کرد.

وی گفت که تمام توان خود را برای تعالی هر چه بیشتر فرهنگی میان دو کشور کره جنوبی و ایران انجام خواهد داد .

مادر جومونگ نیز که خود هنرپیشه بوده و در حال حاضر نماینده پارلمان این کشور و عضو کمیته علوم و نوآوری است با تبریک عید نوروز به ایرانیان، از تلاش خود و سایر نمایندگان پارلمان برای برقراری ارتباطات سیاسی و فرهنگی عمیق تر بین دو کشور خبر داد.

خواندن اشعار حماسی به زبان کره ای، اجرای موسیقی سنتی ایرانی و آذری توسط دانشجویان ایرانی مقیم به همراه سرودخوانی، اجرای نمایش و خواندن اشعار فارسی توسط دانشجویان ایران شناسی از دیگر بخش های برنامه امسال جشن نوروز در سئول بود.


منبع: ایسنا
ادمین بازدید : 252 10 سال پیش نظرات (0)

پول‌سازترین بازیگران زن و مرد

اکبر عبدی با فاصله زیادی نسبت به دیگران پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران در سال 1392 است

به گزارش به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره امسال، از معدود دوره‌های جشنواره فجر بود که چهار نسل از کارگردانان ایرانی در آن حضور داشتند، فرصتی مناسب نه تنها برای ارزیابی کلیت سینمای ایران، که برای دقت در مسیری که سینمای ایران در این چند دهه طی کرده است.

هرچند تماشای خیلی فیلم‌های کم‌مایه و آشفته فیلمسازان ایرانی در جشنواره سی‌ودوم فجر ممکن است باعث ناامیدی علاقمندان به سینما شود. اما نگاهی اجمالی به کیفیت کار چندتن از کارگردانان مهم و پرسروصدای جشنواره امسال، شاید فرصت مناسبی برای درک این نکته باشد که سال آینده چه شرایطی در انتظار سینماهای ایران خواهد بود.

اکبر عبدی با فاصله زیادی نسبت به دیگران پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران در سال 1392 است.

عبدی امسال پنج فیلم عملیات مهد کودک، رسوایی، یکی برای همه، تلفن همراه رئیس جمهور و جابجا را روی پرده داشت و فیلم‌هایش در مجموع 9 میلیارد تومان فروش داشتند. شهاب حسینی بعد از اکبر عبدی دومین بازیگر پول‌ساز شهاب حسینی بعد از اکبر عبدی دومین بازیگر پول ساز سینمای ایران است و فیلم‌های او یعنی حوض نقاشی و هیس دخترها فریاد نمی‍‌‌‌‌‌زنند در مجموع 7 میلیارد تومان فروش داشتند.

پول‌سازترین بازیگر زن سینمای ایران در سال 1392 مهناز افشار بود. فیلم‌های مهناز افشار یعنی پل‌چوبی، برف روی کاج‌ها، چه خوبه که برگشتی و هیچ‌کجا هیچ کس مجموعا 5 میلیارد تومان فروش داشتند تا این بازیگر سومین بازیگر پول ساز سینمای ایران در سال 92 هم لقب بگیرد.

رضا عطاران که پول سازترین بازیگر سینمای ایران در سال 1391 بود امسال رتبه چهارم این جدول را در اختیار دارد.


منبع:مجله دنیای تصویر

ادمین بازدید : 253 10 سال پیش نظرات (0)

«آکادمی موسیقی» وطنی، نوروز در تلویزیون



روزنامه هفت صبح: سری نخست برنامه صدا، نوروز امسال روی آنتن شبکه سه می رود تا از میان 48 شرکت کننده نهایی 12 نفر انتخاب شوند. بعد از نوروز طی دو برنامه، بهترین صدا با آرای مردمی مشخص می شود. هفت صبح در گفتگو با تهیه کننده برنامه حال و هوا و کیفیت تولید آن را بررسی کرده است.


شهریور ماه بود که مجید زین العابدین مدیر شبکه سه خبر از تولید و پخش برنامه ای برای انتخاب بهترین صدا داد. این خبر خیلی زود در رسانه های مختلف منتشر شد و واکنش های متفاوتی به همراه داشت. آن زمان از این برنامه با عنوان آشنای «آکادمی موسیقی» نام برده می شد و همین شاخک ها را نسبت به کیفیت و چگونگی طراحی آن حساس تر می کرد. برنامه موسیقی صدا در سکوت خبری به سرانجام رسید و طبق کنداکتور ساعت 19 در ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت. برای آگاهی از چند و چون برنامه صدا سراغ فرشید محمودی، تهیه کننده و کارگردان آن رفته ایم و از مختصات و نحوه تولیدش پرسیدیم.



برای خواندن دنباله متن فوق به ادامه مطلب رجوع کنید...


ادمین بازدید : 480 10 سال پیش نظرات (0)

 پروین میکده بازیگر ایرانی درگذشت و در سکوت خبری در قطعه هنرمندان آرام گرفت.
به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری (ایسنا)،او متولد ۱۳۱۴ تهران بود و طی دو روز اخیر در سکوت خبری درگذشت.
طبق اعلام بستگان این هنرمند؛ او ۱۹ اسفند ماه در بیمارستان «شهریار» به دلیل سرطان کبد از دنیا رفت و امروز ۲۱ اسفند ماه در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد...

برای خواندن دنباله متن فوق به ادامه مطلب رجوع کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 528
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 14,355
  • بازدید کلی : 550,583